Saturday, March 6, 2010

kaKi ..

aSsalamUalaikUm . . .
sUnday , 07 marCh 2010 , 12:26 . . .


biaSe lah tgh2 ari cmni , xdE mOod nk stUdy .. (padahal eSk adE qUiz ni ;p) sOrg2 plK 2 dlm blK .. dPt lah b'maharajalEla .. ! ! ; )
hah ! ! dh klU titlE pn kaKi , mSti r adE stOry .. mlm td lEh plK adE sOrg hmba Allah ni lEh slUmbEr pijak kaKi kU ini .. skt lah wEi . ! ! kjdian nyE b'lakU msE sUme org tgh b'asak2 nK dPt kn cOp .. gEram ! org lEn nk jgk . . . sbr lah kn , bkn nyE diE sOrg yg nk .. 2 nmE selfiSh .. ! Eeeeii , gEram sgt tP unfOrtntEly , x dPt taU spE yg pijak 2 , sBb lPs kaki kU ini d pijak , autOmtclly trUs m'blah kn diri kU ini dr tmPt kjdian . . t'dEncOt2 jgk lah jln mSe nk blk 2 .. ;p
hah ! ! pg smlm kn adE tESt , alhmdllh lah . . . ; )
tP bkn nk citE pSl tESt ; ) blK dr tESt 2 trUs g dgr cEramah ngan zati .. bEz glEr .. ! ! tUan kamal efEndi yg bg crmah .. d sni d sErta kn gmbr bEliau .. (",)



dat'S it .. ; )
ok , enOugh .. t ktE jmpE lg k ..
nk bEkfEs + lUnch .. ; )
adiOs .. ! !

2 comments:

Anonymous said...

tak payah la nak keco sangat pasal kaki tuh...adat lah tuh bile dah ramai2 mesti ade yg kene....sikit je kot....org lain kene gak tak keco pon.....

ayu said...

sBb org lEn 2 xnk kECOh kn ..